پیامک های تبریک عید نوروز سال 98

6.9 6

v1 by Adineh Group

پیامک های تبریک عید نوروز سال 98 アプリダウンロード پیامک های تبریک عید نوروز سال 98 アプリダウンロード
APKFabストアから無料でダウンロード
リージョンフリー / APK/XAPKインストール

پیامک های عید نوروزの詳細

Adineh Groupからリリースされた『پیامک های عید نوروز』はエンタメアプリだ。apkfab.com/jpから『پیامک های عید نوروز』のファイルサイズ(APKサイズ):3.65 MB、スクリーンショット、詳細情報などを確認できる。apkfab.com/jpではAdineh Groupより配信したアプリを簡単に検索して見つけることができる。『پیامک های عید نوروز』に似ているアプリや類似アプリは19個を見つける。現在、پیامک های تبریک عید نوروز سال 98 appのダウンロードも基本プレイも無料だ。『پیامک های عید نوروز』のAndroid要件はAndroid 4.0+なので、ご注意ください。APKFabあるいはGooglePlayから『پیامک های تبریک عید نوروز سال 98 apk』の最新バージョンを高速、安全にダウンロードできる。APKFab.com/jpでは全てのAPK/XAPKファイルがオリジナルなものなので、高速、安全にダウンロードできる。
پیامک های تبریک عید نوروز سال98
برنامه ای شامل پیامک های زیبا و عالی برای تبریک سال نو(عید باستانی نوروز)
با تبریک پیشاپیش سال جدید و آرزوی بهاری آکنده از مهربانی و محبت برای شما همراهان همیشگی نوروز جشن آغاز سال و یکی از کهن‌ترین و تاریخی ترین جشن‌های به جا مانده از دوران باستان است.
نوروز نخستین روز سال خورشیدی ایرانی برابر با یکم فروردین ماه، جشن آغاز سال نوی ایرانی و یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از دوران ایران باستان است. خاستگاه نوروز در ایران باستان است و هنوز هم مردم مناطق گوناگون فلات ایران، نوروز را جشن می‌گیرند. زمان برگزاری نوروز، در آغاز فصل بهار است.
نوروز در ایران و افغانستان آغاز سال نو محسوب می‌شود و در برخی دیگر از کشورها یعنی تاجیکستان، روسیه، قرقیزستان، قزاقستان، سوریه،عراق، گرجستان، جمهوری آذربایجان، آلبانی، چین، ترکیه، ترکمنستان، هند، پاکستان و ازبکستان تعطیل رسمی است و مردمان آن جشن را برپا می‌کنند.
اگر میخواهید یک پیام تبریک با مناسبت این عید فرخونده برای دوستان و عزیزان خود بفرستید این برنامه را از دست ندهید.
続きを読む
پیامک های عید نوروز 特徴
バージョン履歴 もっと見る
پیامک های تبریک عید نوروز سال 98
پیامک های تبریک عید نوروز سال 98 1 APK
2019年06月25日 3.65 MB

Requires Android: Android 4.0+

Screen DPI: 120-640dpi

SHA1: a953a872cb192965dc0969d6fd7fd8a69427e3ff

Size: 3.65 MB

追加情報

パケージ名:

com.hakino.smsnorouzi

更新日:

最新バージョン:

1

バージョンアップ申請:

最新版提出

Android要件:

Android 4.0+