کتاب قصه صوتی شنل قرمزی

8.7

v2 by Ayush Tajane

کتاب قصه صوتی شنل قرمزی アプリダウンロード کتاب قصه صوتی شنل قرمزی アプリダウンロード
APKFabストアから無料でダウンロード
リージョンフリー / APK/XAPKインストール

کتاب صوتی شنل قرمزیの詳細

Ayush Tajaneからリリースされた『کتاب صوتی شنل قرمزی』は音楽&オーディオアプリだ。apkfab.com/jpから『کتاب صوتی شنل قرمزی』のファイルサイズ(APKサイズ):13.42 MB、スクリーンショット、詳細情報などを確認できる。apkfab.com/jpではAyush Tajaneより配信したアプリを簡単に検索して見つけることができる。現在、کتاب قصه صوتی شنل قرمزی appのダウンロードも基本プレイも無料だ。『کتاب صوتی شنل قرمزی』のAndroid要件はAndroid 4.1+なので、ご注意ください。APKFabあるいはGooglePlayから『کتاب قصه صوتی شنل قرمزی apk』の最新バージョンを高速、安全にダウンロードできる。APKFab.com/jpでは全てのAPK/XAPKファイルがオリジナルなものなので、高速、安全にダウンロードできる。
خواندن داستان برای کودک هنگام خواب در شب، قدرت تخیل او را افزایش می دهد. کودکان باید قدرت تخیل سالمی داشته باشند ، زیرا فکر و ذهنشان را به فعالیت واداشته و به آنها می آموزد تا به نحوی سریع و موثر بیاندیشند.
حالا که مشکلات زندگی کمتر به پدر و مادرها اجازه می‌دهد برای فرزندانشان قصه بخوانند ، برنامه کتاب صوتی کودکانه ، قصه صوتی شنل قرمزی را آماده و در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد تا هم کار پدر و مادرها را ساده‌تر کرده باشد و هم بچه‌ها بتوانند از گوش دادن به قصه لذت ببرند.
شما با نصب برنامه کتاب صوتی شنل قرمزی یک قصه گو آنلاین و رایگان با کیفیت صوتی عالی خواهید داشت و داستان صوتی شنل قرمزی را همیشه و همه جا به صورت آفلاین برروی گوشی و تبلت خود خواهید داشت.
با برنامه کتاب صوتی ، می توانید داستان صوتی شنل قرمزی را داشته باشید و هر وقت که بخواهید میتوانید فرزندان عزیزتان را شاد و سرگرم کنید و خواب های خوبی را برایشان به ارمغان بیاورید.
قصه صوتی شنل قرمزی به همراه تصویر ، کمک زیادی به پدر مادرهای جوونی که میخوان برای بچه هاشون قصه بگن ولی نمیدونن چی باید بگن می کنه ، تازه از تکراری شدن قصه ها هم جلوگیری میکنه!
داستان صوتی شنل قرمزی از این قرار:
داستان دربارهٔ دختر کوچکی به نام شنل‌قرمزی است. دخترک از جنگل می‌گذرد تا برای مادربزرگ مریضش غذا ببرد. مادر شنل‌قرمزی با تأکید به او گفته بود که یک‌راست به خانهٔ مادربزرگ برود و به حرف غریبه‌ها گوش نکند.
......گرگ بد گنده‌ای هوس می‌کند دخترک و غذای داخل سبد را بخورد. او مخفیانه شنل‌قرمزی را تعقیب می‌کند، گاه پشت درختان و بوته‌ها و تپه‌ها قایم می‌شود و گاه درون چاله‌ها.
続きを読む
کتاب صوتی شنل قرمزی 特徴
バージョン履歴 もっと見る
کتاب قصه صوتی شنل قرمزی
کتاب قصه صوتی شنل قرمزی 2 APK
2020年03月04日 13.42 MB

Requires Android: Android 4.1+

Screen DPI: 160-640dpi

SHA1: 5fddf4813bbcba6033d767f90270e6eeb6d4427b

Size: 13.42 MB

追加情報

更新日:

最新バージョン:

2

バージョンアップ申請:

最新版提出

Android要件:

Android 4.1+