لغت نامه دهخدا فرهنگ معین، فرهنگ عمید فارسی هوشمند

9.0 174

v1.4.0-google von Bismuth Inc.

لغت نامه دهخدا فرهنگ معین، فرهنگ عمید فارسی هوشمند APK Herunterladen لغت نامه دهخدا فرهنگ معین، فرهنگ عمید فارسی هوشمند APK Herunterladen
Bei APKFab herunterladen
Sicher & Schnell installieren • Regionfrei

Über فرهنگ لغت

فرهنگ لغت (Paketname: com.farhang.loghat.bismuth) wird von Bismuth Inc. entwickelt und die neueste Version von لغت نامه دهخدا فرهنگ معین، فرهنگ عمید فارسی هوشمند 1.4.0-google wurde am 13. Oktober 2018 aktualisiert. لغت نامه دهخدا فرهنگ معین، فرهنگ عمید فارسی هوشمند liegt in der Kategorie von Bücher & Nachschlagewerke. Sie können alle Apps von dem Entwickler der لغت نامه دهخدا فرهنگ معین، فرهنگ عمید فارسی هوشمند durchsuchen. Derzeit ist diese APP kostenlos. Diese App kann auf Android 4.1+ auf APKFab oder Google Play heruntergeladen werden. Alle APK/XAPK Dateien auf APKFab.com sind original und 100% sicher, schnell herunterzuladen.
📚 کاملترین فرهنگ لغت فارسی ، مرجع کلمه های فارسی؛
📱تنها برنامه لغت نامه گوشی اندروید شامل تمامی کلمه های موجود درلغت نامه دهخدا و فرهنگ معین.
📚 مشتمل بر70000 کلمه
📚 لغت نامه دهخدا
📚 فرهنگ معین
📚 فرهنگ لغت فارسی دهخدا
📚 فرهنگ لغت فارسی معین
📚 فرهنگ واژگان مترادف و متضاد
📚 واژه نامه و واژه یاب کامل
📚 واژه نامه و فرهنگ نامه فارسی
📚 اصطلاحات عامیانه ترکی، مغولی، هندی، عربی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، روسی
در یک بررسی اجمالی از مهمترین فرهنگ لغت های زبان و ادبیات فارسی می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:
فرهنگ لغت جهانگیری، فرهنگ لغت رشیدی، فرهنگ لغت سروری، فرهنگ لغت شعوری، فرهنگ لغت عباسی، برهان قاطع، فرهنگ لغت آنندراج، فرهنگ پهلوی، لغت نامه قواس، لغت نامه میرزا ابراهیم، لغت نامه ناظم الاطباء، فرهنگ لغت نظام، فرهنگ لغت وفائی، لغت نامه فرس، فرهنگ لغت دهخدا، فرهنگ لغت فارسیف، فرهنگ لغت سخن، فرهنگ لغت جامع زبان فارسی، فرهنگ لغت معین .
که از بین تمامی اینها فرهنگ لغت دهخدا و فرهنگ لغت معین کامل ترین و عامیانه ترین لغت نامه فارسی به فارسی در بین ما فارسی زبانان هستند.
📖 با دانلود برنامه لغت نامه دهخدا و معین ، دسترسی به لغت نامه عظیم با چندین جلد مختلف را به راحتی در دست خواهید داشت، این فرهنگ لغت بانک کاملی از کلمه های موجود در لغت نامه دهخدا و معین است. که حاوی تمامی واژگان فرهنگ لغت ارزشمند فارسی زبانان میباشد ☺️.
📚 لغت نامه دهخدا کتابی پر حجم شامل شرح و معنی واژه‌های آثار ادبی و تاریخی زبان فارسی است. این لغت ‌نامه، بزرگ‌ ترین و مهم‌ ترین اثر علی اکبر دهخدا است که در 16 جلد به چاپ رسیده است، که بیش از ۴۰ سال از عمر او صرف آن شد. لغت نامه دهخدا معنی و شرح تاریخی قابل توجهی از کلمه های عربی را نیز داراست.
📝 بسیاری از لغات ترکی، مغولی، هندی، عربی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، روسی و دیگر زبان‌های متداول در زبان فارسی نیز در این فرهنگ نامه آمده است. همه لغات فارسی و محلی، نام شهرها و روستاها و کلمات علمی و شاخص، حتی لغات عربی را می توان در لغت نامه دهخدا یافت . 📢 برای صحیح خوانده شدن کلمات، جلوی هر کلمه حروف حرکت‌دار به کار رفته است . بیش از ۱۲۴ پژوهشگر در ۶۴ سال کوشیدند تا آن را برای چاپ آماده کنند و اکنون تیم ما تمامی این لغات را برای شما در اپلیکیشن " لغت نامه دهخدا و معین" به صورت واژه یاب کامل گرد آوری کرده است 😌 که با دانلود و استفاده از فرهنگ نامه 📲 متوجه برتری این برنامه نسبت به دیگر اپلیکیشن های حوزه لغت نامه خواهید شد.
📚 فرهنگ معین نیز یکی از فرهنگ‌های مهم واژگان فارسی است. 🖊 نویسنده این فرهنگ محمد معین بوده است. این فرهنگ نامه اولین بار در سال ۱۳۵۰ پس از درگذشت محمد معین با همت جعفر شهیدی چاپ گردید. 📚 فرهنگ معین در شش جلد تدوین شده و بارها در ایران به چاپ 🖨 رسیده ‌است و اکنون توسط تیم ما در غالب 📱 اپلیکیشن موبایل لغت نامه در دسترس شما قرار گرفته است.
✔ این برنامه مرجعی کامل از دو فرهنگ معین و لغت نامه دهخدا است و بی شک بهترین برنامه در بین فرهنگ لغت های موجود در بازار است.
این لغت نامه فارسی به فارسی با امکان 🔍 جستجو پیشرفته خود کلمه ها و اصطلاحات مورد نظرتان را به سرعت یافته 👓 و به تفکیک لغت نامه معین یا دهخدا به شما نمایش میدهد، همچنین با ارائه واژه های پیشنهادی کاربر را برای 👓 یافتن کلمه مورد نظر در هر دو فرهنگ لغت نظر یاری میکند.
پس دیگر به دنبال لغت نامه های مختلف نباشید، چون با دانلود 📲 این برنامه، دو فرهنگ لغت عظیم 📚 که مشتمل برتمامی لغات فارسی از دو منبع بسیار با ارزش لغت نامه معین و لغت نامه دهخدا میباشد را در دست دارید و این ویژگی تنها در برنامه ما یافت میشود 😊.
📚 با این ویژگی بانک کامل و جامعی از واژگان فارسی را همیشه به همراه خواهید داشت و دیگر نیازمند هیچ لغت نامه ای نخواهید بود.
در این لغت نامه معنی واژه ها با توضیحات مربوط به ریشه شان، تلفظ شان، یا اطلاعات دیگر مربوط به آنها به ترتیب حروف الفبا گردآوری شده اند و شما میتوانید معنی کلمه مورد نظر خود را برای هر دو لغت نامه معین و دهخدا همزمان و به تفکیک مشاهده کنید 👀.
👈 شما می توانید به صورت آفلاین از تمامی لغات موجود در لغت نامه استفاده کنید و از این اپلیکیشن بهره ببرید.
👇 امکانات برنامه :
📣 نمایش تلفظ صحیح کلمات در لغت نامه
🔀 به اشتراک گذاری کلمه و معنی آن
👀 نمایش کلمات مشابه در هر دو لغت نامه
👓 نمایش معنی کلمه از هر دو لغت نامه دهخدا و لغت نامه معین به تفکیک
🔍 جستجو سریع و دقیق
⚙️ تنظیمات متن و انتخاب فونت
✔️ دسترسی آفلاین به لغت‌نامه‌ها
📱 محیط ساده و در عین حال متریال دیزاین مورد تایید گوگل

فرهنگ لغت 1.4.0-google Update

بهبود عملکرد برنامه و رفع تعدادی از مشکلات گزارش شده
Mehr lesen
فرهنگ لغت Besonderheiten
Frühere Versionen Mehr
لغت نامه دهخدا فرهنگ معین، فرهنگ عمید فارسی هوشمند
لغت نامه دهخدا فرهنگ معین، فرهنگ عمید فارسی هوشمند 1.4.0-google APK
15. Oktober 2018 8.52 MB

Requires Android: Android 4.1+

Screen DPI: 120-640dpi

SHA1: a225c16d17e510420c89b2107f1b423af51a2766

Size: 8.52 MB

What's New:

بهبود عملکرد برنامه و رفع تعدادی از مشکلات گزارش شده
Mehr Information

Aktualisierungsdatum:

Letzte Version:

1.4.0-google

Anforderungen:

Android 4.1+