آموزش زبان انگلیسی از طریق مکالمه و موسیقی -چکامه

8.7 114

v3.0.3 von AndroidHa

آموزش زبان انگلیسی از طریق مکالمه و موسیقی -چکامه APK Herunterladen آموزش زبان انگلیسی از طریق مکالمه و موسیقی -چکامه APK Herunterladen
Bei APKFab herunterladen
Sicher & Schnell installieren • Regionfrei

Über چکامه

چکامه (Paketname: com.androidha.chakame) wird von AndroidHa entwickelt und die neueste Version von آموزش زبان انگلیسی از طریق مکالمه و موسیقی -چکامه 3.0.3 wurde am 25. August 2019 aktualisiert. آموزش زبان انگلیسی از طریق مکالمه و موسیقی -چکامه liegt in der Kategorie von Lernen. Sie können alle Apps von dem Entwickler der آموزش زبان انگلیسی از طریق مکالمه و موسیقی -چکامه durchsuchen und 24 alternative Apps zu آموزش زبان انگلیسی از طریق مکالمه و موسیقی -چکامه auf Android finden. Derzeit ist diese APP kostenlos. Diese App kann auf Android 4.2+ auf APKFab oder Google Play heruntergeladen werden. Alle APK/XAPK Dateien auf APKFab.com sind original und 100% sicher, schnell herunterzuladen.
زبان انگلیسی را همچون بلبل صحبت کنید . بدون فراموشی، با تلفظ صحیح!
یادگیری زبان انگلیسی یکی از ضروری ترین نیازهای دنیای امروز می باشد که شخص نیاز دارد تا با کمترین هزینه و زمان و بهینه ترین روش این کار را انجام دهد.
تجربه و علم ثابت کرده موسیقی می تواند یکی از بهترین روش های آموزشی در دنیا باشد که چکامه با استفاده از همین روش شما را با ترانه هایی از خوانندگان محبوبتان با لهجه های انگلیسی و آمریکایی در سطوح مختلف مواجه خواهد کرد تا به طرز شگفت انگیزی قدرت شنیداری خود را بالا ببرید و با استفاده از آن بتوانید هر آهنگ و فیلم انگلیسی را متوجه بشوید و با دنیایی از لغات جدید و کاربردی آشنا شوید و آن ها را در حافظه بلند مدت خود نگه داری کنید و در بخش آزمون آن مهارت خود را محک بزنید.
در قسمت مکالمه ی این نرم افزار شما می توانید خودتان را در شرایط مختلف داستان های ما قرار داده و با مکالمات مربوط به هر محیطی آشنا شوید و علاوه بر افزایش دایره واژگان خود، با ساختار جملات مختلف نیز آشنا بشوید و گوش خود را نیز به جملات مختلف آشنا کنید. اگر به دنبال بهترین نرم افزار آموزش زبان می گردید و علاقه به یادگیری زبان در کوتاهترین زمان دارید، اگر به تقویت زبان خود می اندیشید، جای درنگی برای نصب این برنامه نمی ماند.
شما می توانید در این نرم افزار کاملا کاربردی همزمان با شنیدن موسیقی و مکالمات چکامه از متن اصلی و ترجمه آن به طور لحظه به لحظه بهره مند شوید تا همزمان هم قدرت شنیداری خود را تقویت کنید و تلفظ لغات و املای آن ها و هم ساختار جملات و کلمات ترکیبی را با لذت بخش ترین روش و مجموعه ای از بهترین مکالمات و موسیقی های جهان فرابگیرید.
زبان انگلیسی چیست ؟ این سوال دیگر امروزه معنایی ندارد، چرا که تقریبا تمام دنیا با این زبان به عنوان مهمترین زبان بین المللی دنیا آشنا هستند. شاید بپرسید که زبان انگلیسی چندیمین زبان جهان است. خب باید بدانید که این زبان امروزه دارای حدود یک میلیارد و چهارصد صحبت کننده دارد و از این حیث زبان اول دنیا است.
برای کسانی که با این سوال مواجه هستند که زبان انگلیسی رو از کجا شروع کنم یا چه جوری زبان را یاد بگیریم باید صراحتا گفت که با چکامه شروع کنید. این نرم افزار خودآموز هوشمند زبان انگلیسی آنقدر شما را جذب خواهد کرد که همیشه به عنوان یک نرم افزار زبان انگلیسی برای اندروید بر روی گوشی های تلفن همراه شما باقی خواهد ماند.
در راستای توسعه این اپلیکیشن، بخش آموزش مکالمه هم به برنامه اضافه شده و کاربران گرامی می توانند در این نرم افزار زبان انگلیسی مکالمه خود را نیز قوی کنند.
زبان انگلیسی کنکور امروزه دیگر در حد تنها لغت های کتاب زبان نبوده و نیاز دارد تا دانش آموزان دایره لغات خود را توسعه بدهند تا بتوانند درصد بالایی در این درس بگیرند. استفاده از این اپلیکیشن اموزش زبان از این جهت می تواند برای استفاده کنکوری ها نیز مفید باشد. پس برای تقویت زبان انگلیسی از دبیرستان تا دانشگاه و پس از دانشگاه چکامه می تواند همراه خوبی برای شما باشد.
ما در چکامه مطالب آموزشی را برای شما سطح بندی کرده تا بتوانید زبان انگلیسی را از صفر تا صد و از پایه بیاموزید. این برنامه برای سطوح مبتدی تا پیشرفته برنامه دارد.
کسانی که به دنبال کار می گردند و به دنبال استخدامی هستند به خصوص عزیزانی که به دنبال زبان تخصصی هتداری و کامپیوتر هستند می توانند از مزایای چکامه بهره مند شوند. این نرم افزار شما را با تلفظ صحیح لغات با زبان انگلیسی زبانان مطرح دنیا آشنا می کند.
اگر همیشه با این زبان مشکل داشتید و با خود می گفتید که از زبان انگلیسی متنفرم، باید به شما پیشنهاد کنیم که حتما از این اپلیکیشن استفاده کنید. زیرا دید شما نسبت به یادگیری عوض خواهد شد.
باید بدانید که تعداد زیادی از کاربران ما کسانی هستند که زبان انگلیسی را برای مهاجرت می آموزند. تداعی شرایط حضور در محیط خارج از کشور به واسطه بخش مکالمه این اپلیکیشن این امکان خوب را برای کاربران فراهم کرده که دایره گسترده ای از محیط ها را تجربه کنند.
شما با استفاده ازاین روش دلنشین موسیقی و لذت بردن از آن می توانید زبان انگلیسی را در 50 روز به صورت فشرده بیاموزید.
با توجه به توسعه استفاده از این زبان در دنیا، آموزش زبان انگلیسی برای کودکان به امری رایج تبدیل شده است. شما از این نرم افزار آموزش زبان انگلیسی افلاین علاوه بر آموزش به بزرگسالان می‌توانید به‌عنوان یک نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای کودک نیز استفاده بکنید.
** نحوه پرداخت درون برنامه ای می باشد **
آیدی تلگرام بخش پشتیبانی Androidha_Group

چکامه 3.0.3 Update

رفع مشکل دانلود در اندروید 9
Mehr lesen
چکامه Besonderheiten
Frühere Versionen Mehr
آموزش زبان انگلیسی از طریق مکالمه و موسیقی -چکامه
آموزش زبان انگلیسی از طریق مکالمه و موسیقی -چکامه 3.0.3 APK
26. September 2019 16.91 MB

Requires Android: Android 4.2+

Architecture: arm64-v8a, armeabi-v7a, x86, x86_64

Screen DPI: nodpi

SHA1: 2d1169b6641cbfe00b1844a2074e7ec4bd098721

Size: 16.91 MB

What's New:

رفع مشکل دانلود در اندروید 9
آموزش زبان انگلیسی از طریق مکالمه و موسیقی -چکامه
آموزش زبان انگلیسی از طریق مکالمه و موسیقی -چکامه 2.3.1 APK
17. März 2019 16.98 MB

Requires Android: Android 4.2+

Architecture: arm64-v8a, armeabi-v7a, mips, x86, x86_64

Screen DPI: nodpi

SHA1: e40f0bcf8e965747b6ab3ca00fb5b42099fb1e3c

Size: 16.98 MB

What's New:

بهبود عملکرد
آموزش زبان انگلیسی از طریق مکالمه و موسیقی -چکامه
آموزش زبان انگلیسی از طریق مکالمه و موسیقی -چکامه 2.3.0 APK
3. Februar 2019 16.98 MB

Requires Android: Android 4.2+

Architecture: arm64-v8a, armeabi-v7a, mips, x86, x86_64

Screen DPI: nodpi

SHA1: 90c2b2dd821e0318539d617aa5f9fc5f54c091be

Size: 16.98 MB

What's New:

اضافه شدن 6 آهنگ جدید
اضافه شدن بخش مکالمه
آموزش زبان انگلیسی از طریق مکالمه و موسیقی -چکامه
آموزش زبان انگلیسی از طریق مکالمه و موسیقی -چکامه 2.2.1 APK
7. Januar 2019 16.45 MB

Requires Android: Android 4.2+

Architecture: arm64-v8a, armeabi-v7a, mips, x86, x86_64

Screen DPI: nodpi

SHA1: 483d18d48b25c2304d3f2f74230ad1e16b052506

Size: 16.45 MB

What's New:

اضافه شدن بخش مکالمه به نرم افزار
Mehr Information

Paketnamen:

com.androidha.chakame

Verfügbar bei:

Lernen Apps

Aktualisierungsdatum:

Letzte Version:

3.0.3

Anforderungen:

Android 4.2+