دعای توسل صوتی زیبا و دلنشین

9.8 68

v1.3 GN00826 by R_ABEDI

دعای توسل صوتی زیبا و دلنشین アプリダウンロード دعای توسل صوتی زیبا و دلنشین アプリダウンロード
APKFabストアから無料でダウンロード
リージョンフリー / APK/XAPKインストール

دعای توسلの詳細

R_ABEDIからリリースされた『دعای توسل』は書籍&参考書アプリだ。apkfab.com/jpから『دعای توسل』のファイルサイズ(APKサイズ):7.38 MB、スクリーンショット、詳細情報などを確認できる。apkfab.com/jpではR_ABEDIより配信したアプリを簡単に検索して見つけることができる。『دعای توسل』に似ているアプリや類似アプリは81個を見つける。現在、دعای توسل صوتی زیبا و دلنشین appのダウンロードも基本プレイも無料だ。『دعای توسل』のAndroid要件はAndroid 4.1+なので、ご注意ください。APKFabあるいはGooglePlayから『دعای توسل صوتی زیبا و دلنشین apk』の最新バージョンを高速、安全にダウンロードできる。APKFab.com/jpでは全てのAPK/XAPKファイルがオリジナルなものなので、高速、安全にダウンロードできる。
💠 به نام خداوند بخشنده و مهربان
💠دعای توسل همراه صوتی زیبا و دلنشین اقای سماواتی
💠زیارت مجازی(پخش زنده حرم های مطهر معصومین)
📱 معرفی امکانات برنامه :
🔸پخش صوت دعا
🔸اسکرول خودکار متن(حرکت منطبق متن با صوت)
🔸قلم هوشمند(با لمس هر فراز همان فراز به صورت صوتی پخش می شود)
🔸امکان نمایش و حذف ترجمه فارسی دعا
🔸امکان بزرگ و کوچک کردن قلم دعا
🔸بدون نیاز به اینترنت
علمای بزرگ، و هر آن کس که در مسیر سلوک قدم بر می دارد، از دعای توسل به عنوان ریسمان محکم برای دستیابی به حاجاتش بهره می برد.
دعای توسل را علامه مجلسی در بحارالانوار آورده است و می فرماید این دعا را محمد بن بابویه از ائمه (علیهم السلام) روایت کرده و گفته است که این دعا را در هیچ امری نخواندم، مگر آن که اثر اجابت آن را به زودی یافتم.
محتوای دعای توسّل، دعا و درخواست حاجت از درگاه خداوند است؛ با این ویژگی که هنگام دعا، خدا را به حق چهارده معصوم (علیهم السلام) قسم می‌دهیم و از او می‌خواهیم که به حق آنان، حاجت و دعای ما را برآورده سازد. چنین درخواستی، نشانه مقام اولیای الهی نزد خداوند است و هیچ‏‌گونه منافاتی با توحید ندارد.
مرحوم آیت الله روح الله شاه آبادی، فرزند آیت الله شاه آبادی که استاد امام خمینی(ره) بودند، در خصوص فضیلت دعای توسل می گفتند: «دعای توسّل را هر روز بخوان که اصل اثرش مربوط به هر روز خواندن آن است که در اثر هر روز خواندن، آن را حفظ هم می‌شوید. اگر کسی این دعا را هر روز بخواند، کلیدی است که به هر قفلی می‌خورد، در برآورده‌کردن حاجات بسیار مؤثر است، ایمان انسان را زیاد می‌کند، بهترین مونس انسان است، در وقت تنهایی و هنگامی که به حاجتی رسیدید، متوجّه می‌شوید که دعای توسّل واسطه شده که آن حاجت را از خدا گرفته‌اید، بنابراین دفعه دیگر هم که حاجتی داشته باشید، همین دعا را می‌خوانید».
میرزا جواد آقا ملکی تبریزی استاد اخلاق امام خمینی (ره) در کتاب المراقبات خود می فرماید: معصومين (عليهم السّلام) گرچه هر كدام از آنان وسيله‏اى براى بندگان خدا در جميع حوائج مى‏باشند ولى هر كدام خصوصيتى براى بعضى از حاجت ها دارا مى باشند (چنانچه دعاى توسل شاهدى بر اين مطلب است). رسول خدا و دختر بزرگوارش و امام حسن و امام حسين (عليهم السّلام) در حاجت هاى مرتبط با به دست آوردن طاعت خدا و خوشنودى او خصوصيتى دارند. امير المؤمنين (عليه السّلام) خصوصيتى در مورد انتقام از دشمنان و برطرف نمودن ظلم ظالمين دارد. امام سجاد (عليه السّلام) خصوصيتى در مورد ستم پادشاهان و القاءات و وسوسه‏هاى شيطان دارد. امام باقر و امام صادق (عليهما السّلام) خصوصيتى در كمك گرفتن در مورد آخرت دارند. امام كاظم (عليه السّلام) خصوصيتى در مورد سلامتى كامل از بيماري ها و دردهايى كه مردم از آن گريزانند دارد. امام رضا (عليه السّلام) خصوصيتى در مورد ترس هاى مسافرت در دريا و خشكى و زمين هاى بى‏آب و علف و بدون آبادى و سكنه دارد. امام جواد (عليه السّلام) خصوصيتى در مورد توسعه روزى و بى‏نياز شدن از آنچه در دست مردم است دارد. امام هادى (عليه السّلام) خصوصيتى در مورد قضاى نافله‏ها و احسان به برادران مؤمن و به كمال رسيدن طاعت هاى پروردگار دارد. امام حسن عسكرى (عليه السّلام) خصوصيتى در كمك نمودن در مورد آخرت دارد و امام عصر ما، پناهگاه، اميد و حافظ ما، نور ما و زندگى ما، امام مهدى (عجل الله فرجه) جامع تمام خصوصيات مذكوره بوده و براى حاجات ديگر نيز توسل به او مناسب است.
شیخ عباس قمی در خصوص دعای توسل می گوید: «شيخ كفعمى در كتاب بَلَدُ الأَمين دعاى مفصلى موسوم به دعاى فَرَج نقل كرده كه اين دعاى تَوَسُّل در ضمن آن آمده است و به گمان من، «دوازده امام» خواجه نصير الدين طوسى همين دعاى توسّل است كه آن را با صلوات بر حجّت هاى پاك الهى تركيب كرده اند و مجموعه آن در يك خطبه بليغ و رسا جا گرفته است، و كفعمى آن را در بخش هاى آخر كتاب «مِصْباح» ذكر كرده است».
زمان مشخصی برای قرائت این دعا گفته نشده است؛ ولی در ایران رسم بر این است که شیعیان دعای توسل را شب‌های چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مکان‌های مذهبی و به صورت جمعی می‌خوانند.
続きを読む
دعای توسل 特徴
バージョン履歴 もっと見る
دعای توسل صوتی زیبا و دلنشین
دعای توسل صوتی زیبا و دلنشین 1.3 GN00826 APK
2021年12月16日 7.38 MB

Requires Android: Android 4.1+

Screen DPI: 160-640dpi

SHA1: 5be432e28fdd5f582de6f35610c2782e824c1962

Size: 7.38 MB

دعای توسل صوتی زیبا و دلنشین
دعای توسل صوتی زیبا و دلنشین 1.0Google APK
2021年01月12日 6.85 MB

Requires Android: Android 4.1+

Screen DPI: 160-640dpi

SHA1: 8210c2a4a83cfd75b5e579ae6d27babf7d2929a1

Size: 6.85 MB

追加情報

パケージ名:

com.alghame.tavasol.ap

更新日:

最新バージョン:

1.3 GN00826

バージョンアップ申請:

最新版提出

Android要件:

Android 4.1+