ایت الکرسی صوتی

9.8 89

v1.0Google by R_ABEDI

ایت الکرسی صوتی APK download ایت الکرسی صوتی APK download
Download through APKFab App
Safe & Fast Install • Region Free

About آیت الکرسی

آیت الکرسی (Package Name: com.alghame.ayatalkorsi.ap) is developed by R_ABEDI and the latest version of ایت الکرسی صوتی 1.0Google was updated on June 22, 2021. ایت الکرسی صوتی is in the category of Books & Reference. You can check all apps from the developer of ایت الکرسی صوتی and find 49 alternative apps to ایت الکرسی صوتی on Android. Currently this app is for free. This app can be downloaded on Android 4.1+ on APKFab or Google Play. All APK/XAPK files on APKFab.com are original and 100% safe with fast download.
💠 به نام خداوند بخشنده و مهربان
⭐️😍 اضافه شدن بخش گفتگوآنلاین بین کاربران عزیز یرای به اشتراک گذاشتن مطالب و تجارب 😍⭐️
💠ایت الکرسی همراه صوتی زیبا و دلنشین | هوشمند
💠زیارت مجازی(پخش زنده حرم های مطهر معصومین)
📱 معرفی امکانات برنامه :
🔸پخش صوت دعا
🔸اسکرول خودکار متن(حرکت منطبق متن با صوت)
🔸قلم هوشمند(با لمس هر فراز همان فراز به صورت صوتی پخش می شود)
🔸امکان نمایش و حذف ترجمه فارسی دعا
🔸امکان بزرگ و کوچک کردن قلم دعا (فونت)
🔸بدون نیاز به اینترنت
عکس العمل شیطان هنگام نزول آیة الکرسی
حضرت امام محمد باقر از امیر المومنین علیه السلام روایت فرموده: هنگامی که آیة الکرسی نازل شد رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود آیة الکرسی آیه ای است که از گنج عرش نازل شده و زمانی که این آیه نازل گشت هر بتی که در جهان بود با صورت به زمین خورد.
در این زمان ابلیس ترسید و به قومش گفت :«امشب حادثه ای بزرگ اتفاق افتاده است باشید تا من عالم را بگردم و خبر بیاورم».
ابلیس عالم را گشت تا به شهر مدینه رسید مردی را دید و از او سوال کرد: «دیشب چه حادثه ای اتفاق افتاد»
مرد گفت رسول خدا فرمود: «آیه ای از گنج های عرش نازل شد که بت های جهان به خاطر آن آیه همگی با صورت به زمین خوردند». ابلیس بعد از شنیدن حادثه به نزد قومش رفت و حادثه را به آن ها خبر داد.
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
آیة الکرسی سید آیات قرآن
پیامبر به حضرت علی علیه السلام فرمود: «یا علی ! من سید عربم ـ مکه سید شهر هاست ـ کوه سینا سید همه کوه هاست ـ جبرئیل سید همه فرشتگان است ـ فرزندانت سید جوانان اهل بهشتند ـ قرآن سید همه کتاب هاست ـ بقره سید همه سوره های قرآن است ـ ودر بقره یک آیه است که آن آیه 50کلمه دارد و هر کلمه 50 برکت دارد و آن آیة الکرسی است».
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
پاداش کسی که آیة الکرسی را زیاد می خواند
عبدالله بن عوف گفته است: «شبی خواب دیدم که قیامت شده است و من را آوردند و حساب من را به آسانی بررسی کردند. آنگاه مرا به بهشت بردند و کاخ های زیادی به من نشان دادند. به من گفتند: درهای این کاخ را بشمار ؛ من هم شمردم 50 درب داشت.
بعد گفتند: خانه هایش را بشمار. دیدم 175 خانه بود. به من گفتند این خانه ها مال توست. آن قدر خوشحال شدم که از خواب پریدم و خدا را شکر گفتم.
صبح که شد نزد ابن سیرین رفتم و خواب را برایش تعریف کردم.
او گفت : معلوم است که تو آیة الکرسی زیاد می خوانی. گفتم : بله ؛ همین طور است. ولی تو از کجا فهمیدی. گفت برای اینکه این آیه 50 کلمه و 175 حرف دارد. من از زیرکی حافظه او تعجب کردم. آنگاه به من گفت : هر که آیة الکرسی را بسیار بخواند سختی های مرگ بر او آسان می شود».
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
داستان نزول
رسول اکرم صلی الله علیه و آله فرمود: چون خدای متعال خواست سوره ی حمد و آیه های شهدالله 18و19 آل عمران و قل اللهم 26ـ27 سوره آل عمران و سوره توحید و آیة الکرسی را به زمین نازل کندهمگی به عرش الهی چنگ زدند در حالی که بین آن ها و خداوند حجابی نبود.
سپس فرمودند : پروردگارا ما را به خانه پر گناه و به سوی کسانی که عصیان و گناه می کنند می فرستی ؛ در حالی که ما پاک و مطهر هستیم.
سپس خدای متعال فرمود : به عزت و جلال خودم سوگند ، هیچ کس شما را بعد از نماز نخواند مگر این که او را در مرتبه بالای قدس جای دهم که از نعمت های آن استفاده کنند و در هر روز 70 بار به او با نظر رحکت خود بنگرم و در هر روز 70 حاجت او را برآورم هرچند که بسیار گناه کرده باشد که کمترین آن دعاها و حاجت ها و آمرزش گناهان باشد. او را از هر دشمنی پناه می دهم و برای پیروزی بر هر دشمنی یاریش می دهم و مانعی به جز مرگ برای بهشت رفتن او نباشد. یعنی بعد از مرگ بلافاصله به بهشت می رود.
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
آیة الکرسی برای حفظ چشم
بعد از هر نماز دستان را روی چشم بگذارید و بعد از خواندن آیة الکرسی بگویید: «اللهم احفظ حدقتی بحق حدقتی علی بن ابیطالب علیه السلام».
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
امان نامه الهی
امام کاظم علیه السلام فرمود: از بعضی پدران بزرگوارم شنیدم که کسی داشت سوره حمد را می خواند پس حضرت فرمود: هم شکر خدا را به جای آورد و هم به پاداش رسید. بعد حضرت شنید که سوره توحید می خواند فرمود: ایمان آورد و ایمنی به دست آورد و سپس شنید که سوره قدر می خواند فرمود: راست گفت و آمرزیده شد و بعد شنید که آیة الکرسی می خواند فرمود: خداوند خالق امان نامه برایش فرو فرستاد.
Read More
آیت الکرسی Features
Previous Versions More
ایت الکرسی صوتی
ایت الکرسی صوتی 1.0Google APK
November 14, 2020 4.93 MB

Requires Android: Android 4.1+

Screen DPI: 160-640dpi

SHA1: b294c9ceefb8f06529c0693b2d6be77b39554b74

Size: 4.93 MB

More Information

Update Date:

Latest Version:

1.0Google

Need Update:

Submit latest version

Requirements:

Android 4.1+